تاریخچه شرکت تولیدی پارسه بُرد

در سال 1386 با هدف تولید انواع وایت برد و تابلو اعلانات تاسیس شد و از زمان بهره برداری ارتقاء سطح کیفي از عمده اهداف شرکت بوده است.

اولین تولیدات شرکت پارسه بُرد ، وایت برد مغناطیسي، وایت برد معمولي (فُرمیکا) و تابلو اعلانات بوده است. در سال 1385 تولید انواع میزهای نقشه کشي و پایه های میز به آن اضافه شد. در سال 1387 پارسه برد بi عنوان اولین دارنده مهر استاندارد موفق به اخذ نشان استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتي ایران شد و همچنین تولید وایت برد شیشه ای به تولیدات شرکت اضافه گردید.

در سال 1388 تولید وایت برد شیشه ای با فریم های ام دی اف و آلومینیوم بر اساس استاندارد isiri تولید شد. توجه به بهبود مستمر و تامین نیاز مشتریان، پارسه برد را بر آن داشت تا به کیفیت محصولات خود تنوع بیشتری ببخشد. به همین منظور ورق های وایت برد از کشور کره جنوبي وارد شد و تولید وایت برد با جنس ورق های کره ای اضافه شد.

درسال 1390 پارسه برد موفق به دریافت ISO 9001-2000 استاندارد مدیریت کیفیت جامع شد و همچنین با توجه به نیاز، تنوع و تغییر سلیقه مشتریان اقدام به تولید وایت برد مغناطیسي با فریم ام دی اف گرفت که به لحاظ زیبایي، کیفیت و قیمت مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفت.

در سال 1392 با تولید وایت برد با ورق های کره ای و الومینیوم های مشکي رنگ تنوع زیبایي محصولات خود را افزایش داد. در سال 1399 با خرید علامت دانشگر مجموعه واحدی به نام شرکت پارسه دانشگرش ثبت (572092) ثبت نموده و تولیدکننده انحصاری پارسه بُرد و دانشگر است. با توجه به گسترش مراکز دانشگاهي، آموزشگاه ها و مدارس ،پارسه برد با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت با توجه به سلیقه مصرف کنندگان رویکرد جدیدی را آغاز نموده است.

امیدواریم بیش از این بتوانیم در خدمت صنعت کشور باشیم